Friday, November 13, 2009

Oh Yang Ku Takut..!!


Arapaima!! Bile aku dengar je name ni, x senang duduk aku. Serius aku cam fobia..

Ikan bernama "Arapaima gigas" ni berasal dr Amazon merupakan ikan air tawar terbesar dalam dunia! pjg dia leh cecah 3 meter. Rupe cam ikan siakap je kot,tp kemain besar gedabak. Korang leh jumpe ikan ni kat pasaraya Giant, biasenye ade, diorg akan bele dalam dua eko tiga eko, cam creepy gile terapung je dalam akuarium kosong xde ikan2 lain atau rumpai2 laut. eeeeeee.....

Kalau aku gi Giant yang ade display ikan ni, mesti aku lalu jauh2 dari akuarium 2. Rase bulu roma meremang je. Aku memang ade satu fobia sket bila lalu sebelah akuarium, nak2 kalau ade ikan besar2,tp this arapaima is too much!!! Pasal sgt besarrrr!!!! aku xleh trime!! Freaky owh tgk dia berenang slowwwwww jeeeee....muke kecik, badan besar. eeeeee.....

Leh di kategorikan antara bende yang paling aku takut..

Salam..

4 comments:

  1. Arapaima masak sweet sour ngam ho gak ni!
    haha ;p

    Jangan terkejut kalau next year arapaima
    sampai depan rumah!

    ReplyDelete
  2. hahaha , yess dah tahu dah kelemahan dia ni . aty bawak arapaima depan mata you .

    ReplyDelete
  3. mak aih...taku ikan??
    xadventure sungguh phobia kamo booch

    ReplyDelete
  4. ngado2 ekau ni. den tompeleng karang

    :angeldream:

    ReplyDelete