Saturday, October 24, 2009

Life must go on..




Hari demi hari akan timbul bende baru..hari demi hari akan hilang yang lame..kadang2 aku rase cam sayu je bile ingat balik bnde2 yg lame..zmn aku skolah, memori ngn kwn2, but life must go on..yang lepas tetap dh lepas..sometimes ia akan kembali seperti dulu but sumtimes ade yg xkan kembali balik..

But i'm glad ape yang ade skrg,mayb peganti untuk ape yang nah ade dlm life aku..

My mum was right..just like her,i hate memories..coz walapun agak menyeronokkan untuk di kenangkan balik ape yang di hadapi dulu,dalam mase yang same wat kita rase life kte semakin jauh dr ape yang pernah kte peroleh..

But i'm glad ape yang ade skrg,mayb peganti untuk aku trus tersenyum & ketawa..

Somewhere dlm hidup ni,or should i say everywhere dlm hidup ni, change happens..although it is said that "the only thing constant is a change",still tetap akan wat aku rase cam x percaya each time perubahan berlaku..Ape yang aku harap agar semua kehilangan ni adalah untuk kebaikan n ade hikmahnya walaupun agak berat utk aku terima..

Salam..

1 comment:

  1. yEp!! LipE mUs gO oN. . mEtoL uH. . cTiaP kNgaN uH cUcaH nK tggL aN n waT kTe hePy dLm cdEyh miLe tiNgaT . . wuwU~. . i hatE mEmories toO tweE pOr pivE n bLabLa. . heE~. . :))

    ReplyDelete